BIP


Informacje

Strona współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społcznego

Kapitałludzki Europejski Fundusz Społczny Powiat Śiebodziński Lubuska Niebieska Tarcza


Ewidencje i Rejestry

PDF Drukuj Email

Prowadzone w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie REJESTRY:

 

  1. Rejestr wniosków o dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej.
  2. Rejestr wniosków o dofinansowanie likwidacji barier w komunikowaniu się.
  3. Rejestr wniosków o dofinansowanie likwidacji barier technicznych.
  4. Rejestr wniosków o dofinansowanie uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym.
  5. Rejestr wniosków o dofinansowanie do zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne, środki pomocnicze i sprzęt rehabilitacyjny.
  6. Rejestr rodziców biologicznych dzieci umieszczonych w rodzinach zastępczych.
  7. Rejestr rodziców biologicznych dzieci umieszczonych w placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
  8. Rejestr rodzin zastępczych.
  9. Rejestr rodzin zastępczych zawodowych.
  10. Rejestr dzieci umieszczonych w rodzinach zastępczych.
  11. Rejestr osób usamodzielnianych.
  12. Rejestr wydanych decyzji administracyjnych na stanowisku ds. rodzin zastępczych.
  13. Rejestr wydanych decyzji administracyjnych na stanowisku ds. placówek opiekuńczo-wychowawczych.
  14. Rejestr wydanych decyzji administracyjnych na stanowisku ds. domów pomocy społecznej.
  15. Rejestr Zarządzeń Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świebodzinie.
  16. Rejestr chorób zawodowych.
  17. Rejestr wypadków przy pracy.
  18. Rejestr kontroli przeprowadzonych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Świebodzinie.
  19. Rejestr rent i emerytur.
  20. Rejestr zwolnień lekarskich pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świebodzinie.
  21. Rejestr legitymacji pracownika socjalnego.

 

Prowadzone w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie EWIDENCJE:

 

  1. Ewidencja środków trwałych i wyposażenia.
  2. Ewidencja – odciski pieczęci urzędowych.
  3. Ewidencja osób oczekujących na umieszczenie w Domu Pomocy Społecznej w Toporowie.
  4. Ewidencja osób oczekujących na umieszczenie w Domu Pomocy Społecznej w Jordanowie.
  5. Ewidencja osób oczekujących na umieszczenie w Domu Pomocy Społecznej w Glińsku.
  6. Ewidencja wynagrodzeń.
  7. Ewidencja dokumentów finansowo – księgowych.
  8. Ewidencja decyzji administracyjnych z zakresu przyznawania świadczeń pieniężnych i odpłatności rodziców biologicznych za pobyt dzieci w rodzinach zastępczych i placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
  9. Ewidencja stwierdzonych naruszeń ochrony danych osobowych.
  10. Ewidencja użytkowników systemu informatycznego.
  11. Ewidencja osób przetwarzających dane osobowe.
 
Podmiot udostępniający informację Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świebodzinie.
Wpisany przez P. Rowiński środa, 10 grudnia 2008 12:39
Osoba odpowiedzialna za treść: Janik Ludmiła
Data ostatniej zmiany: piątek, 29 listopada 2013 12:40