Dofinansowanie likwidacji barier technicznych
|
|
Termin załatwienia Termin składania wniosków przez cały rok kalendarzowy
Miejsce załatwienia Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żaków 3, Świebodzin, pokój 105, Tel. 068 47 55 352
Sposób załatwienia Podpisanie umowy w przypadku przyznania dofinansowania bądź odmowa udzielenia dofinansowania
Miejsce odbioru Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żaków 3, Świebodzin, pokój 105, Tel. 068 47 55 352
Wymagane dokumenty
- wypełniony wniosek,
- oświadczenie o posiadaniu środków na wkład własny,
- oświadczenie o wysokości dochodów i liczbie osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym,
- zaświadczenie lekarskie, zawierające informację o rodzaju niepełnosprawności wystawione przez lekarza specjalistę. wypełnione czytelnie i w języku polskim,
- kopię orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne – oryginał do wglądu,
- kopię orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne osób mieszkających wspólnie z wnioskodawcą - oryginał do wglądu,
- udokumentowaną informację o innych źródłach finansowania zadania, jeżeli takie występuje,
- dokumenty potwierdzające wysokość poniesionych nakładów na realizację zadania, jeżeli takie wystąpiły,
Czas realizacji Termin składania wniosków przez cały rok kalendarzowy
Opłaty Brak
Tryb odwoławczy Nie podlega
WARUNKI UZYSKANIA POMOCY: Orzeczenie o niepełnosprawności (ZUS, Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności bądź KRUS- wydane przed 01.01.1998r.) z symbolem schorzenia odpowiadającym rodzajowi wnioskowanej pomocy
|
|
Podmiot udostępniający informację Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świebodzinie.
|
Wpisany przez P. Rowiński wtorek, 06 października 2009 13:41
|
Osoba odpowiedzialna za treść: Janik Ludmiła
|
Data ostatniej zmiany: piątek, 02 czerwca 2017 08:32 |